Bank Zachodni WBK jest sponsorem reprezentacji Polski, która 14 listopada br. rozegra towarzyski mecz z Rumunią w Warszawie, a 4 dni później w Bydgoszczy z Kanadą. Bank zdecydował, że na obu meczach reklamy na elektronicznych stadionowych bandach odstąpi organizacjom charytatywnym.
Łączny czas emisji tych reklam to 7,5 minuty w 30-sekundowych sekwencjach. Ponieważ oba mecze będą transmitowane w pierwszym programie Telewizji Polskiej, to wartość czasu reklamowego wyniesie z pewnością kilkaset tys. zł.
W ciągu zaledwie kilku dni do Fundacji Banku Zachodniego WBK wpłynęły 52 zgłoszenia organizacji pracujących na rzecz osób niepełnosprawnych także z Podkarpackiego. Wybór był trudny, ale wybrał dwie propozycje:
- - Fundację DKMS Baza Dawców Komórek Macierzystych (mecz z Rumunią);
- - Fundację Synapsis (mecz z Kanadą).
Pierwsza z tych organizacji zajmuje się przeszczepem szpiku kostnego, druga natomiast opieką nad osobami dotkniętymi autyzmem. L
Strefa Biznesu: W Polsce przybywa pracowników z Ameryki Południowej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?