Jeśli nie ma cię w internecie, to nie istniejesz - czy się to komuś podoba, czy nie, w tym powiedzeniu nie ma przesady. To rzeczywistość, z którą po prostu trzeba się pogodzić.
Wiedzą o tym nie tylko np. studenci poszukujący pracy i pokazujący się na każdym możliwym portalu społecznościowym, ale także firmy, których istnienie i rozwój zależą w dużej mierze od tego, jak prezentują się w sieci.
Nic więc dziwnego, że zarówno małe, jak i większe przedsiębiorstwa robią wiele, by ich strony internetowe, opisy usług lub produktów oraz dotyczące ich komentarze internautów były dobrze widoczne i pozytywnie kojarzone. A jak mają to osiągnąć? Oczywiście poprzez internetową reklamę.
- Coraz większa liczba przedsiębiorstw bazuje na klientach pozyskanych online, dlatego reklama w wyszukiwarkach jest dla nich podstawowym kanałem komunikacji z rynkiem.
Ponadto w dzisiejszych czasach nie wypada być poza pierwszą dziesiątką w Google - mówi Bartek Rybacki z firmy Sunrise System.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Pogrzeb Jacka Zielińskiego wydarzeniem ostatnich lat. Koncerty jak na festiwalu
- Zborowska pokazała, co zrobił z nią poród. Nie zgadniecie, kogo za to wini [FOTO]
- Ostra balanga Szwed po finale "TTBZ". Tak potraktowała prezenty od fanów [ZDJĘCIA]
- Dom reżysera wystawiony na sprzedaż za 1,5 miliona złotych. W tle rodzinny dramat