- Chciałam kupić trzy bilety w biletomacie przy al. Powstańców Warszawy. Jeden z nich wypadł, pozostałe już nie - pisze w mailu pani Anna, mieszkanka Rzeszowa. - Dlaczego biletomaty nie działają? - pyta kobieta.
Z tym samym pytaniem zwróciliśmy się do rzecznika prezydenta miasta, Macieja Chłodnickiego.
- Z powodu mrozów połowa biletomatów faktycznie nie działała. Udało nam się uporać z tym problemem. Urządzenia są na gwarancji dlatego wykonawca przyjechał i je naprawił - wyjaśnia Maciej Chłodniki.
PRZECZYTAJ TEŻ: Silne mrozy w Rzeszowie. Do 2 marca dzieci i młodzież mogą jeździć autobusami MPK Rzeszów za darmo
Pasażerowie, którym biletomaty nie wydały biletów mogą starać się o ich zwrot. Informacje na temat reklamacji dostępne są na stronie internetowej Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie. Można je również otrzymać w Punktach Obsługi Podróżnego na terenie miasta (ul. Lisa-Kuli 20, Targowa 1, Grottgera 22, C.H. Plaza Rzeszów al. Rejtana 65, Galeria Nowy Świat ul. Krakowska 20 oraz do siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie przy ul. Trembeckiego 3).
CZYTAJ TEŻ W NASZYM MIEŚCIE:
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?