- Oczywiście, jeśli zmusi nas do tego sytuacja na rynkach europejskich to będziemy musieli dostosować się do ich wymogów i obniżyć produkcję - dodaje Antoniewski. - Liczymy się również z obcięciem etatów, ale o tym rozstrzygną najbliższe miesiące.
Sprzedali 10 samolotów
Ponad 90 proc. produkowanych małych samolotów Aero AT dostarcza za granicę. Głównymi odbiorcami są aerokluby i szkoły lotnicze. W ciągu 8 miesięcy 2009 r. firma sprzedała 10 samolotów.
- Czekamy na wiążące decyzje kolejnych potencjalnych kupców - mówi Antoniewski. - Firmy zachodnie podejmą konkretne rozmowy dopiero po wakacjach, we wrześniu.
O rentowności firmy można mówić przy rocznej sprzedaży dwudziestu kilku samolotów w zależności od wersji wyposażenia i modelu ( AT-3 lub AT-4) .
Na krajowy rynek
- Docieramy do polskich odbiorców - mówi Antoniewski. - Czekamy na przetarg na Politechnice Rzeszowskiej. Liczymy, że w jego wyniku dostarczymy uczelni samoloty naszej produkcji. Ponadto jeden egzemplarz został już zakupiony przez zamojski aeroklub. AT-3 odbiera wkrótce prywatna osoba spod Warszawy, a rzeszowsko - mielecka szkoła Fly - Polska stara się o zakup u nas 4 samolotów, licząc na dofinansowanie z UE.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Paulla prała brudy z ojcem swojego dziecka. Teraz on ma raka. Padły słowa o żerowaniu
- Andrzej Piaseczny przeszedł operację? Wygląda na to, że chciał ukryć opatrunki...
- Kim jest córka Kowalewskiego? Gabriela idzie w ślady rodziców. Będzie wielką gwiazdą?
- Nowe wieści o tajemniczym ojcu dziecka Tomaszewskiej. Wygadała się bliska osoba