MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Uwaga kierowcy, rowerzyści i piesi. Utrudnienia pod wiaduktem w Rzeszowie

BG
Jak informuje wykonawca prac, od środy na odcinku między ulicą Przy Torze a rondem im. Władysława Koby obowiązuje zmieniona organizacja ruchu. Drogowcy zamknęli tu po jednym, zewnętrznym pasie ruchu w obu kierunkach. Ze względu na konieczność przeprowadzenia prac rozbiórkowych i budowę nowych przyczółków przy modernizowanych wiaduktach, wyłączone z ruchu na tym odcinku są także chodniki i ścieżki rowerowe. Tymczasowo piesi mogą korzystać z pasów ruchu, które zostały zamknięte dla ruchu samochodowego. Tymczasowe przejście przez jezdnię wyznaczono dla nich w rejonie skrzyżowania alei Wyzwolenia z ulicą Przy Torze. Taka organizacja ruchu będzie obowiązywać do 28 września. Modernizacja wiaduktów jest częścią dużego przedsięwzięcia, zakładającego ponadto modernizację głównego dworca PKP w Rzeszowie a także wiaduktu nad ulicą Batorego. Inwestycje będą kosztować łącznie ponad 250 mln zł i potrwają do wiosny 2021 roku.  Na stacji zostaną wybudowane trzy wyższe i funkcjonalne perony oraz  nowe wiaty z poczekalniami i ławki. PKP zleciło montaż systemu elektronicznej informacji pasażerskiej, dzięki czemu wszelkie dane będą podawane na tablicach elektronicznych, a także poprzez system informacji głosowej.  Z myślą o niepełnosprawnych, a także pasażerach z dużymi bagażami zaplanowano montaż wind i schodów ruchomych. Stacja i przejścia w stronę peronów zostaną od nowa oznakowane. Przy pomocy długiego na 150 metrów przejścia podziemnego zostanie połączony plac Dworcowy z ulicą Kochanowskiego. Na ulicy Batorego pod wiaduktem powstanie szeroka jezdnia, a dzięki pogłębieniu przejazdu pod torami, będzie można zlikwidować tu ruch wahadłowy.
Jak informuje wykonawca prac, od środy na odcinku między ulicą Przy Torze a rondem im. Władysława Koby obowiązuje zmieniona organizacja ruchu. Drogowcy zamknęli tu po jednym, zewnętrznym pasie ruchu w obu kierunkach. Ze względu na konieczność przeprowadzenia prac rozbiórkowych i budowę nowych przyczółków przy modernizowanych wiaduktach, wyłączone z ruchu na tym odcinku są także chodniki i ścieżki rowerowe. Tymczasowo piesi mogą korzystać z pasów ruchu, które zostały zamknięte dla ruchu samochodowego. Tymczasowe przejście przez jezdnię wyznaczono dla nich w rejonie skrzyżowania alei Wyzwolenia z ulicą Przy Torze. Taka organizacja ruchu będzie obowiązywać do 28 września. Modernizacja wiaduktów jest częścią dużego przedsięwzięcia, zakładającego ponadto modernizację głównego dworca PKP w Rzeszowie a także wiaduktu nad ulicą Batorego. Inwestycje będą kosztować łącznie ponad 250 mln zł i potrwają do wiosny 2021 roku. Na stacji zostaną wybudowane trzy wyższe i funkcjonalne perony oraz nowe wiaty z poczekalniami i ławki. PKP zleciło montaż systemu elektronicznej informacji pasażerskiej, dzięki czemu wszelkie dane będą podawane na tablicach elektronicznych, a także poprzez system informacji głosowej. Z myślą o niepełnosprawnych, a także pasażerach z dużymi bagażami zaplanowano montaż wind i schodów ruchomych. Stacja i przejścia w stronę peronów zostaną od nowa oznakowane. Przy pomocy długiego na 150 metrów przejścia podziemnego zostanie połączony plac Dworcowy z ulicą Kochanowskiego. Na ulicy Batorego pod wiaduktem powstanie szeroka jezdnia, a dzięki pogłębieniu przejazdu pod torami, będzie można zlikwidować tu ruch wahadłowy. Krzysztof Kapica
Do 28 września będzie obowiązywać zmieniona organizacja ruchu na al. Wyzwolenia, w rejonie remontowanych wiaduktów kolejowych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24