Zestawienie debiutów nowych marek przygotowane przez CBRE może zaskoczyć tych, którzy z pandemii koronawirusa pamiętają głównie zamykanie kolejnych branż w ramach wprowadzania obostrzeń. Taka sytuacja z pewnością nie sprzyja rozkręcaniu biznesów, jednak marki, które pojawiły się w Polsce, podjęły decyzję o tym jeszcze przed 2020 rokiem.
W bieżącym roku również nie powinniśmy spodziewać się zbyt wielu nowych marek wchodzących na polski rynek:
W związku z epidemią koronawirusa firmy wciąż bardzo ostrożnie podejmują decyzje o rozszerzaniu działalności, dlatego w 2021 r. nie należy spodziewać się wielu debiutów – twierdzi CBRE.
W ubiegłym roku decyzję o zniknięciu z Polski podjęło pięć marek. Nie zrobimy już zakupów w sklepach:
- Sportisimo,
- Salamander,
- Camaieu,
- Promod.
Bezpowrotnie zamknęły się także siłownie duńskiej sieci Fitness World.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Słowa Justyny Kowalczyk rok po śmierci męża. Zdradziła, jak wygląda jej życie
- Maciej Dowbor drży o swoją pracę w Polsacie?! Wyjawił nam prawdę o swoich KREDYTACH
- Rafał Mroczek tworzy wymarzony dom. Będzie kosztować krocie [TYLKO U NAS]
- Andrzej Zieliński pocałował brata po śmierci. To stało się potem. "Trudno uwierzyć"