„Jest Leżajsk. Jest dobrze” – pod takim hasłem ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna regionalnego piwa Grupy Żywiec.

Kampania telewizyjna podkarpackiego piwa skierowana jest do tradycyjnych piwoszy, którzy cenią jakość dobrego piwa za rozsądną cenę.

Reklama piwa Leżajsk z 2012 roku

Zobacz wideo »

- Ma na celu przede wszystkim wzmocnienie wizerunku marki, która dostępna jest głównie na Podkarpaciu oraz - dzięki dystrybucji w sieci sklepów „Biedronka” - także w innych częściach Polski – wyjaśnia Sebastian Tołwiński z Grupy Żywiec.

Jest Leżajsk. Jest dobrze.

Spot pod hasłem „Jest Leżajsk. Jest dobrze” pokazuje ogrodową scenkę mającą odzwierciedlać naturę, spokój i niespieszny styl życia związane z tą marką. 30-sekundowa reklama od 6 lutego jest pokazywana w największych kanałach ogólnopolskich.

Ostatnia ogólnopolska kampania piwa Leżajsk odbyła się w czerwcu 1998 r. - Do 2009 r. Leżajsk jako marka regionalna, dostępny był na ograniczonym terenie. A to nie dawało silnych podstaw do wsparcia na poziomie ogólnopolskim.

Reklama piwa Leżajsk z 1998 roku


Od trzech lat piwo Leżajsk - obok Podkarpacia - jest dostępne w sieci Biedronka. Dzięki temu każdy Polak może je kupić w całym kraju, a nie tylko lokalnie. Stąd dopiero teraz decyzja o ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej – wyjaśnia Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, która odpowiada za marki regionalne w Grupie Żywiec.

Leżajsk to jedno z pięciu piw regionalnych Grupy Żywiec. Pozostałe to Królewskie (królujące na Mazowszu), Kujawiak, Specjal (z największymi udziałami rynkowymi na północy Polski) i Brackie z Brackiego Browaru Zamkowego w Cieszynie. Grupa Żywiec może pochwalić się aż 16 markami piwnymi. Z ponad 30 produktami Grupa Żywiec posiada obecnie najbardziej zróżnicowaną ofertę piw na polskim rynku piwa.

Grupa Żywiec eksportuje piwo Leżajsk m.in. do USA i Kanady.