Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kongres Marketingu Sportowego. Sport jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi promocji regionu - twierdzi Marszałek Władysław Ortyl

bell
Kongres skierowany jest do klubów sportowych, sportowców, agencji marketingowych i PR-owych oraz przedstawicieli biznesu
Kongres skierowany jest do klubów sportowych, sportowców, agencji marketingowych i PR-owych oraz przedstawicieli biznesu materiały prasowe
7 i 8 czerwca w G2A Arena odbędzie się Kongres Marketingu Sportowego. Dyskutowane będą możliwości marketingu i promocji poprzez kluby sportowe w ujęciu biznesowym i samorządowym. Uczestnicy kongresu otrzymają dużą dawkę cennej, praktycznej wiedzy na temat marketingu poprzez sport i sięgania po sukces.

Kongres, będący wspólną inicjatywą G2A Arena oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, koncentrował się będzie wokół tematyki marketingu poprzez kluby sportowe. W ramach paneli pierwszego dnia kongresu poruszone zostaną zagadnienia finansowania klubów sportowych, pozyskiwania środków ze sponsoringu, wartości promocji poprzez sport dla miast i regionów, budowania wizerunku i rozwijania marki klubu sportowego oraz tworzenia widowisk sportowych i zarządzania infrastrukturą sportową.

- Tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi sportu stanowi jedno z zadań naszego województwa. Podkarpackie kluby mają wieloletnią tradycję i sukcesy. Nasza promocja podczas widowisk sportowych z udziałem klubów i zdolnych sportowców ma przełożenie na budowę wizerunku Podkarpacia i wzrost rozpoznawalności naszego regionu - twierdzi Władysław Ortyl, marszałek województwa podkarpackiego. - Podkarpackie kluby nie należą do krezusów finansowych; ich budżety z reguły są najniższe w rozgrywkach, w których występują. Mimo niskich budżetów, wyniki sportowe naszych klubów są bardzo dobre. Tylko przez wspomniane dyscypliny poziom ekwiwalentu promocyjnego za sezon 2016/17 wyniósł ponad 211 mln zł, a według wstępnych analiz sezon 2017/18 będzie jeszcze bardziej efektywny - prognozuje marszałek Ortyl. - Sport to doskonała i skuteczna forma promocji regionu, o czym świadczą wspomniane liczby, dlatego też chcemy uświadamiać samorządy, a także firmy, w jaki sposób można budować swój wizerunek i skutecznie realizować działania promocyjne. Temu służyć ma pierwsza edycja Kongresu Marketing Sportowy w G2A Arena. Termin tego wydarzenia nie jest przypadkowy, to właśnie tego dnia reprezentacja Polski w piłce nożnej zakończy zgrupowanie na Podkarpaciu przed Mundialem w Rosji. Z radością przyjęliśmy decyzję PZPN o organizacji kolejnego zgrupowania kadry na terenie naszego województwa. Jesteśmy przekonani, że reprezentanci naszego kraju znajdą na Podkarpaciu doskonałe warunki i profesjonalną infrastrukturę, które sprzyjać będą przygotowaniom do mundialu. Wierzymy mocno, że podobnie jak w 2016 roku pobyt w naszym pięknym regionie przyniesie szczęście piłkarzom i całej ekipie - kończy marszałek.

Wpanelach dyskusyjnych udział wezmą przedstawiciele topowych klubów piłki nożnej, siatkówki i koszykówki, m.in. Legii Warszawa, Asseco Resovii, Widzewa Łódź oraz podkarpackich, jak Stal Mielec czy Developres Rzeszów. Głos zabiorą także eksperci z zakresu szkolenia młodzieży i marketingu sportów dziecięcych, m.in. reprezentanci Polish Soccer Skills oraz AI Coach, którzy przedstawią system wspomagający trening i zarządzanie sportem.

W panelu na temat zarządzania infrastrukturą sportową dyskutować będą przedstawiciele czołowych polskich obiektów sportowo-rekreacyjnych, stowarzyszenia IAKS (International Association for Sport and Leisure Facilities) oraz Hotelu Arłamów, w którym odbywa się zgrupowanie reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Głównemu blokowi towarzyszyć będą panele równoległe dedykowane marketingowi sportów motorowych, sylwetkowych i siłowych oraz elitarnych, jak golf, żeglarstwo czy wspinaczka wysokogórska. Ważnym elementem kongresu będzie blok szkoleniowy dedykowany klubom sportowym. Warsztaty tworzenia oferty sponsorskiej, kreowania wizerunku w nowych mediach oraz personal brandingu.

Drugi dzień poświęcony będzie najnowszemu zjawisku w świecie marketingu sportowego - eSportowi. Oprócz dyskusji panelowych, odbędą się pokazy e-gamingowe na żywo. W strefie wystawienniczo-targowej zaprezentują się kluby sportowe, partnerzy wydarzenia oraz sklepy sportowe. Kongres kierowany jest do klubów sportowych, sportowców, agencji marketingowych i PR-owych. Organizatorzy zapraszają przedstawicieli biznesu. Godziny otwarcia: 9 - 17.15.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24