Kongres, realizowany w ramach cyklu „Sports Inc”, który koncentruje się wokół związków świata sportu ze światem biznesu, skierowany jest do klubów, sportowców oraz agencji marketingowych i PR-owych. Dyskutowane będą m. in. możliwości marketingu i promocji poprzez kluby sportowe w ujęciu biznesowym i samorządowym.
Marketing poprzez sport, w dobie nowoczesnych narzędzi, jest niezwykle skuteczny w promocji i sprzedaży. Branding klubów sportowych, kreowanie wizerunku sportowców, wykorzystanie wydarzeń sportowych jako kanałów komunikacji marketingowej pretendują do roli przemysłu.
Kongres Marketingu Sportowego jest wspólną inicjatywą G2A Arena oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego i koncentrował się będzie wokół tematyki marketingu poprzez kluby sportowe. Poruszone zostaną zagadnienia finansowania klubów, pozyskiwania środków ze sponsoringu, wartości promocji poprzez sport dla miast i regionów, budowania wizerunku i rozwijania marki klubu sportowego, tworzenia widowisk sportowych i zarządzania infrastrukturą sportową. Panele dedykowane będą poszczególnym dyscyplinom sportowym. Drugi dzień poświęcony będzie najnowszemu zjawisku w świecie marketingu sportowego - eSportowi. Nowiny są patronem medialnym kongresu.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Zofia Zborowska urodziła! Dała drugiej córce wyjątkowe imię [FOTO]
- Katarzyna Niezgoda zabrała męża na salony. Jej mina zdradza wszystko [ZDJĘCIA]
- Justyna Steczkowska hipnotyzuje zgrabną łydką na gorącym piasku. Co za figura! [FOTO]
- Mąż Kwaśniewskiej udaje zwykłego Polaka. Sprząta w barze, ma zegarek za kilka pensji