W środę Urząd Miasta ogłosił przetarg na przygotowanie najnowszej kampanii reklamowej. Do 15 października czeka na oferty od agencji reklamowych i PR, które zechcą zająć się tym zadaniem.
- Najpierw przygotujemy stronę graficzną naszej kampanii. Potem będziemy wspólnie pracować nad hasłami reklamowymi. Na pewno będziemy się chwalić naszymi uczelniami, Doliną Lotniczą, oraz strefą ekonomiczną Dworzysko - mówi Marzena Furtak - Żebracka, dyr. wydziału promocji Urzędu Miasta Rzeszowa.
Jak będzie wyglądać kampania? Na pewno nasze plakaty zostaną wywieszone na billboardach na lotniskach w Berlinie, Paryżu i Warszawie. W tych miejscach dostępne będą także ulotki. Miasto chce także reklamy w czasopismach branżowych, rozdawanych na pokładach samolotów. Rozważana jest również promocja poprzez duży portal internetowy.
- Wybór czasopisma i portalu to jednak zadanie dla firmy, która przygotuje całą kampanię - tłumaczy Marzena Furtak - Żebracka.
Koszt kampanii zależy od wysokości ofert, z jakimi do przetargu zgłoszą się specjaliści. 75 proc. kosztów pokryje nam Unia Europejska.
Strefa Biznesu: W Polsce przybywa pracowników z Ameryki Południowej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?