Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Podkarpackie marki Śnieżka i MAGNAT wyróżnione „SUPERBRANDS 2016/17”

Oprac. J. Lonczak
Jedna z wielu inspircji marki MAGNAT, która umiejętnie łączy sztukę z nonszalancją i duchem ekspresji. Wnętrza można urządzić nowocześnie i klasycznie z odrobiną luksusu piękno, stosując nietuzinkowe kolory ceramicznych farb MAGNAT CERAMIC.
Jedna z wielu inspircji marki MAGNAT, która umiejętnie łączy sztukę z nonszalancją i duchem ekspresji. Wnętrza można urządzić nowocześnie i klasycznie z odrobiną luksusu piękno, stosując nietuzinkowe kolory ceramicznych farb MAGNAT CERAMIC. archiwum
W badaniach konsumenckich znane i cenione marki farb Śnieżka oraz MAGNAT z Podkarpacia zostały wyróżnione tytułami „SUPERBRANDS 2016/17” oraz „CREATED IN POLAND SUPERBRANDS 2016/17".

Miło nam poinformować, że w wyniku badań konsumenckich na próbie ponad 15 tys. respondentów oraz na podstawie oceny ekspertów Rady Marek, Międzynarodowa organizacja Superbrands już po raz jedenasty wyłoniła ścisłą elitę wśród brandów konsumenckich obecnych na polskim rynku. Tytułami „SUPERBRANDS 2016/17” oraz „CREATED IN POLAND SUPERBRANDS 2016/17” czwarty rok z rzędu zostały wyróżnione również znane i lubiane marki farb – Śnieżka oraz MAGNAT.

Na uzyskanie prestiżowego wyróżniania w największym badaniu konsumenckim brandów w Polsce – SUPERBRANDS® POLSKA, miały szanse marki najczęściej rekomendowane przez kupujących i jednocześnie oceniane pozytywnie przez ekspertów Rady Marek na wymiarach tzw. przejrzystości oraz wyróżnialności.

Wśród odznaczonych prestiżowymi tytułami „SUPERBRANDS 2016/17” oraz „CREATED IN POLAND SUPERBRANDS 2016/17” nie zabrakło Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA. W kategorii „Remont i wykończanie domu/farby i lakiery” otrzymały je dwie marki z portfolio firmy – Śnieżka oraz MAGNAT.

– Już od 4 lat badanie SUPERBRANDS® POLSKA potwierdza, że konsumenci są skłonni polecać nasze produkty, sygnowane markami Śnieżka oraz MAGNAT. Uważają je za godne zaufania, co stanowi dla nas ogromne wyróżnienie. To doskonała motywacja do dalszej wytężonej pracy. Nowoczesne technologie wytwarzania, bogata linia kolorystyczna i satysfakcjonujący efekt końcowy – estetyczny oraz funkcjonalny ze względu na zwiększoną odporność na mycie i szorowanie na mokro – m.in. z uwagi na te cechy Polacy wybierają farby Śnieżka i MAGNAT – tłumaczy Aleksandra Małozięć, specjalista ds. komunikacji korporacyjnej w FFiL Śnieżka SA.

Organizacja Superbrands powstała w 1994 r. w Wielkiej Brytanii, a w Polsce jest już obecna od 12 lat. Projekt badań konsumenckich brandów realizuje w tej chwili w 80 krajach świata. Mierzone są rekomendacje oraz znajomość marek wśród konsumentów oraz ich spójność i wyróżnialność w ocenie ekspertów. W tym restrykcyjnym procesie certyfikacji powstaje zestawienie przedsiębiorstw, które osiągnęły rynkowy sukces, wyróżnionych tytułem „SUPERBRANDS”.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24