- Piłeczki antystresowe rozładują nie tylko czas oczekiwania na przekroczenie granicy, ale również emocje kibiców - informuje Joanna Słysz z firmy Papajastudio, które dba o wizerunek Przemyśla w okresie Euro.
Przemyskie hasło promocyjne związane z Euro, czyli "Przemyśl - Become a Fan!" będzie eksponowane na koszulkach, czepeczkach i torbach przemyskich wolontariuszy.
Na czas rozgrywek miasto ma przybrać odświętny charakter. W różnych punktach rozwieszonych zostanie 170 flag.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?