Oba mecze zostaną rozegrane 14. i 18. listopada 2009 roku i będą transmitowane w programie I TVP.
Czas reklamowy - wart kilkaset tys. zł dla organizacji charytatywnch
- Przed meczem Polska - Słowacja w Chorzowie Bank Zachodni WBK wycofał swoje reklamy ze stadionowych banerów. Był to wyraz naszej dezaprobaty dla konfliktu między Polskim Związkiem Piłki Nożnej a kibicami tego sportu. Teraz postanowiliśmy przekazać nasz czas reklamowy - wart kilkaset tysięcy złotych - organizacjom charytatywnym działającym na rzecz osób niepełnosprawnych – wyjaśnia Piotr Gajdziński rzecznik prasowy Banku Zachodniego WBK.
Umowa przewiduje, że podczas każdego meczu banery sponsora są wyświetlane łącznie przez 7,5 minuty, w blokach po 30 sekund. Banery będą wyświetlane na stadionie podczas meczów w Warszawie i Bydgoszczy oraz oglądać je będzie cała Polska podczas transmisji telewizyjnych, w znakomitym czasie antenowym. Atrakcyjność tych meczów będzie tym większa, że polska reprezentacja wystąpi pod wodzą nowego trenera.
Bank pokryje wszystkie koszty
Bank Zachodni WBK zaprasza do współpracy działające w Polsce organizacje, stowarzyszenia i fundacje, które pracują na rzecz osób niepełnosprawnych.
- Bank pokryje wszystkie koszty wyprodukowania baneru, który posłuży promocji programów i działań na rzecz niepełnosprawnych realizowanych przez organizację wybraną przez bank. Sądzimy, że taka forma komunikacji będzie miała bardzo istotny wpływ na rozwiązanie wielu, często palących, problemów ludzi pokrzywdzonych przez los – zachęca P. Gajdziński.
Gdzie się zgłaszać
Organizacje działające na rzecz osób niepełnosprawnych powinny przysłać swoje propozycje na adres: [email protected] [email protected]do dnia 4. listopada 2009 roku.
Spośród nadesłanych propozycji, Zarząd Fundacji Banku Zachodniego WBK wybierze najlepszą i przekaże jej twórcom czas reklamowy. Możliwe także, że wybrane zostaną dwie propozycje, po jednej na każdy z dwóch rozgrywanych w listopadzie meczów.
- Czekamy na interesujące, przepojone troską o ludzi niepełnosprawnych, dobrze opisane i umotywowane projekty, o których wsparcie będzie można zabiegać podczas meczów kadry narodowej. Prosimy także, aby ich twórcy wzięli pod uwagę specyfikę nośnika reklamowego, jakim jest elektroniczny baner – dodaje rzecznik prasowy Banku Zachodniego WBK.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Tak Ostrowska-Królikowska traktuje nieślubne dzieci. Nie każdego na to stać
- Ewa Farna chudnie w oczach! Wyciska z siebie siódme poty na sali treningowej
- Złote talerze, pięć sukienek, koncerty gwiazd. Ślub Rutkowskich będzie "na bogato"
- Skaldowie przestaną grać po śmierci Jacka Zielińskiego? Brat przekazał decyzję