Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Numer informacji PKS Rzeszów, który nie odpowiada

Michał Okrzeszowski
Zapoznanie się z rozkładem jazdy autobusów za pomocą informacji telefonicznej może sprawiać pewne kłopoty.
Zapoznanie się z rozkładem jazdy autobusów za pomocą informacji telefonicznej może sprawiać pewne kłopoty. Krzysztof Kapica
Nasza Czytelniczka chciała dowiedzieć się, jak można dojechać autobusem z Rzeszowa do Sanoka. Jednak okazało się, że zdobycie tej informacji przez telefon może sprawiać pewne trudności.

Pani Zofia z Rzeszowa ma ponad 80 lat. Od czasu do czasu podróżuje do miejscowości Smerek, położonej w okolicach Wetliny. Pewnego dnia zadzwoniła na informację PKS, aby poznać aktualny rozkład jazdy autobusów na trasie Rzeszów - Sanok. Był to sprawdzony numer, na który dzwoniła od kilku lat. Jednak tym razem telefon nie odpowiadał.

- Przez 2 godziny nie mogłam się dodzwonić. Odtwarzano nagranie z informacją, że wszyscy konsultanci są zajęci. Proszono, by czekać na połączenie - mówi Czytelniczka.

Prośba o interwencję

Pani Zofia zadzwoniła do naszej redakcji z prośbą o pomoc. Zadzwoniliśmy pod numer informacji PKS, z którym się kontaktowała. Sytuacja wyglądała tak, jak opisała to Czytelniczka. Mieszkanka Rzeszowa nie zwróciła jednak uwagi, że na końcu nagrania, które było odtwarzane, podano numer innej infolinii, gdzie pasażerowie mogą uzyskać informacje o rozkładzie jazdy. Wykonaliśmy zatem telefon pod ten numer. Na zgłoszenie konsultanta nie trzeba było długo czekać. Bez problemów podał wiadomość o połączeniach, które nas interesowały.

Numer jest aktualny. Jednak nagranie, które jest odtwarzane pod numerem informacji PKS Rzeszów, może być rzeczywiście nieco mylące i wprowadzać podróżnych w błąd. W tej sprawie skontaktowaliśmy się z PKS Rzeszów.

- To nie jest tak, że robimy sobie żarty z pasażerów, każąc im czekać na połączenie telefoniczne, którego nikt nie odbiera. Numer 1719433 rzeczywiście funkcjonuje. Telefony są odbierane przez kasjerki, które sprzedają bilety. Są jednak sytuacje, kiedy panie pracujące w kasie z powodu całej masy obowiązków nie są w stanie odbierać telefonów. Dzieje się tak zwłaszcza na początku oraz pod koniec miesiąca, kiedy pasażerowie masowo kupują bilety miesięczne. Aby jednak podróżni mogli skorzystać z informacji telefonicznej, uruchomiliśmy dodatkową infolinię. Jej numer jest podawany na końcu odtwarzanego nagrania - wyjaśnia Kamil Magoń, kierownik Działu Obsługi Podróżnych PKS Rzeszów.


ZOBACZ TEŻ: Dworzec PKS w Rzeszowie straszy wyglądem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24