Tegoroczna edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach zebrała ekspertów od badań marketingowych i planowania strategii wizerunkowej np. w samorządach. Taką wiedzą interesują się samorządowcy, którzy przyjechali do Rzeszowa z całego kraju, aby poznać najlepsze praktyki w kreowaniu wizerunku gmin, miast i powiatów.
O tym, jak konstruować badania marketingowe, by ich wyniki pomogły w promocji regionu mówił dr Jarosław Górski, członek zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc. W trakcie swojego wystąpienia sugerował, że badania nie mogą być przeprowadzane „ad hoc” i muszą być dobrze przemyślane. Badań nie robi się tylko dla samych badań, i dlatego zdaniem dr Anna Miotk, dyrektor ds. komunikacji w PBI Sp. z o.o. jedną z kluczowych zasad w badaniach marketingowych jest określenie celu, jaki ma im przyświecać.
Wykonywać badania czy nie? Andrzej Gołoś, członek zarządu, dyrektor ds. Badań ARC Rynek i Opinia Sp. z o. o tłumaczył, że badania marketingowe stanowią inspirację do dalszych działań. Pomagają również podnieść zaufanie do jednostki samorządu terytorialnego, co może stanowić zaletę z marketingowego punktu widzenia.
Podobnie jak w ubiegłym roku w trakcie Kongresu rozdano "Nagrody Cyfrowy Samorząd 2016" dla jednostek samorządu terytorialnego, które wyróżniły się w tym roku skuteczną promocją prowadzoną w internecie.
Pierwsze miejsce odebrali przedstawiciele Gminy Wielopole Skrzyńskie – gmina w ubiegłym roku zajęła trzecie miejsce.
Na drugim miejscu uplasowała się Gmina Miasto Sanok.
Miejscem trzecim zostali uhonorowani przedstawiciele Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego.
Kongres, to nie tylko prelekcje
- Ideą konferencji była dyskusja oraz poszerzenie horyzontów w zakresie tworzenia nowoczesnych strategii marketingowych i zmian, jakie zachodzą w komunikacji jednostek samorządu terytorialnego z otoczeniem - wyjaśnia dr hab. Dariusz Tworzydło,
prezes zarządu Exacto sp. z o.o., jeden z organizatorów wydarzenia. - Kongres to także doskonała okazja do nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany poglądów.
Organizatorem Kongresu jest firma Exacto, a Partnerami strategicznymi: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa i Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.
Patronat nad wydarzeniem objęli Dawid Lasek, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, oraz Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- "Nasz Nowy Dom" czekają spore zmiany! Romanowska nie pomoże już biednym rodzinom
- Dawno nikt nie wywołał takiego poruszenia jak Cielecka. To zasługa młodszego partnera
- Tak córka Marty Kaczyńskiej radzi sobie w Korei. Niesamowite, jak się zmieniła [FOTO]
- Prześledziliśmy przemianę włosów Majdana. Było ściernisko, a dziś jest San Francisco