Czy kontakty firm i instytucji z mediami są łatwym zadaniem? Czy własne media w korporacji to dobry pomysł i jak to działa? Jak przekazać na zewnątrz, to co dobre w przedsiębiorstwie. To tylko jedne z wielu tematów, które zostaną przedyskutowane podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się 21-22 kwietnia w Rzeszowie.
Promocja zdarzeń i dobrego wizerunku
- Z pewnością nie zabraknie także dyskusji wokół zmian, jakie dokonują się w polskiej przestrzeni medialnej. Już za trzy miesiące w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów odbędzie się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Tematem przewodnim są Media relations i promocja wydarzeń, jednak kontakty z mediami i eventy to tylko jedne z wielu tematów, które będą poruszone podczas wydarzenia - zaprasza Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o. i pomysłodawca Kongresu Profesjonalistów PR.
Wspomniane wcześniej zagadnienia związane z kreowaniem wizerunku Kościoła i jego złożone relacje z mediami przedstawi ks. dr hab. Józef Kloch, były rzecznik Konferencji Episkopatu Polski.
Czy można wyeliminować błędy, które powodują zakłócenia w odbiorze komunikatów i wizerunku służb mundurowych? O obrazie tych służb mundurowych i swoich doświadczeniach będzie mówił Maciej Karczyński, były rzecznik prasowy ABW oraz Komendy Stołecznej Policji.
Media w korporacji i przykład Tour de Pologne
W trakcie Kongresu zostanie również poruszony temat własnych mediów w korporacji, o których opowie Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska.
Będzie także mowa o kryzysach. Sposoby na ich zażegnanie przedstawi Bohdan Pawłowicz, IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, partner GOOD NAME sp. z o.o.
Z kolei Czesław Lang, reprezentujący Lang Team podczas swojej prelekcji opowie, jak w skuteczny sposób wypromować wydarzenie na przykładzie Tour de Pologne.
- Warto dodać, że wielu prelegentów to wieloletni praktycy branży PR, którzy podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations dzielić się będą swą wiedzą i doświadczeniem w kontaktach z mediami. Liczę na to, że oprócz dobrych przykładów, będzie czas również na dyskusję o błędach i metodach ich eliminacji – dodaje dr Dariusz Tworzydło,
Kongres Profesjonalistów Public Relations jako ogólnopolskie wydarzenie łączy środowiska i ludzi zajmujących się komunikacją, mediami i piarem. Organizowany jest przez spółki Newsline oraz. W programie spotkania, wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres to także forum dialogu, inspiracji i integracji praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który już od 16 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz we Wrocławiu.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Cichopek i Kurzajewski nie odpuszczą Smaszcz! Wiemy, czego domagają się w sądzie!
- Uniatowski kompletnie odmieniony. Pokazał się z ogoloną głową i kolczykami [ZDJĘCIA]
- Kraśko stąpa po cienkim lodzie! Zabrał żonę na obiad obok butiku Rozenek... [ZDJĘCIA]
- Ksiądz masakruje występ Bambie Thug na Eurowizji: "To patologia". Dalej jest ostrzej