Duży popyt na zakupy w sieci notowano od dawna, natomiast pojawienie się pandemii i wszelkich ograniczeń z nią związanych znacznie przyśpieszyło wzrost zakupów w sieci. Polacy z dnia na dzień zostali odcięci od stacjonarnych sklepów, dlatego musieli zacząć korzystać z zakupów online. Rosnący trend niósł ze sobą dodatkowe oczekiwania kupujących.
Konsument wymaga sprawnego procesu zakupowego, w skład którego wchodzi nie tylko przejrzystość strony www, czy wersji mobilnej, ale także dogodna metoda płatności, szeroki wachlarz sposobu wysyłki, oczywiście z błyskawiczną dostawą. Do tego dochodzi jeszcze opcja szybkich zwrotów. To wszystko oznacza konieczność o dbałość logistyki w e-handlu - ale, czy wszyscy właściciele e-sklepów są na to gotowi? Wielu z nich stanęło przed nie lada wyzwaniem - wzrostem sprzedaży i coraz bardziej wymagającym konsumentem. Jak się okazuje złotym środkiem na rosnące problemy e-przedsiębiorców jest skorzystanie z usług operatora logistycznego, który świadczy pełną obsługę dla branży e-commerce.
Jednym z takich operatorów jest firma Reslogistic, która podążając za nowoczesnymi rozwiązaniami i trendami, zaoferowała idealne rozwiązanie dla e-sklepów, nie tylko z woj. podkarpackiego, ale z całej Polski. Poparte ponad 20-letnim doświadczeniem, odpowiednimi narzędziami, sprzętem, kadrą wykwalifikowanych pracowników, i przede wszystkim własnymi obiektami. Reslogistic to firma skupiająca się na usługach magazynowo logistycznych już nie tylko dla producentów czy dystrybutorów, a także dla właścicieli sklepów internetowych. Do dyspozycji klientów posiada niemalże 50 000 miejsc paletowych, a dla branży e-commerce została stworzona specjalna strefa z dostępnością ponad 12 000 miejsc półkowych z możliwością dopasowywania infrastruktury półkowej pod specyfikę danego e-sklepu.
- Obsługujemy nie tylko średnie, czy duże e-sklepy, przede wszystkim wspieramy startupy - informują przedstawiciele Spółki.
W ofercie firmy oprócz usług podstawowych, w skład których wchodzi: przyjęcie dostaw, magazynowanie, kompletacja i pakowanie zamówień, organizacja wysyłki czy obsługa zwrotów można skorzystać z szeregu usług dodatkowych, tj. etykietowanie, tworzenie zestawów, przepakowywanie. Każda oferta przygotowywana jest w sposób indywidualny, w zależności od potrzeb klienta i od specyfiki jego branży.
Reslogistic podążając za cyfryzacją i automatyzacją, korzysta z najnowocześniejszych rozwiązań, dzięki którym w znacznym stopniu eliminuje wystąpienie jakiejkolwiek pomyłki na każdym z etapów współpracy. Całość procesów magazynowo logistycznych jest zautomatyzowana poprzez informatyczny system WMS (ang. Warehouse management system). Dodatkowo firma zapewnia integrację systemową ze wszystkimi platformami sprzedażowymi, dzięki czemu zamówienia pobierane są w sposób automatyczny. Klient może śledzić statusy realizacji zleceń, łącznie z dostępem do śledzenia przesyłki, czy stanów magazynowych i wszelkich raportów generowanych automatycznie wg zapotrzebowania.
Dzięki skorzystaniu z kompleksowej usługi dla e-commerce właściciel sklepu internetowego nie musi martwić się o logistykę, może ją zostawić specjalistom, zaś sam będzie mógł poświęcić się innym kluczowym aspektom firmy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Mamy projekt idealnej sukni ślubnej dla Romanowskiej. W tej kreacji skradnie show!
- Czy to Edzia z "Królowych życia" pomogła w obnażeniu Dagmary? Jest jeden szczegół
- Jak mieszka Paulina Sykut-Jeżyna? Ma balkon o powierzchni nowej kawalerki [ZDJĘCIA]
- Popek na tronie z pustaków. Tak żyje po odejściu z "Pytania na Śniadanie" [ZDJĘCIA]