Sześćdziesięciu studentów poznało historię reklamy oraz prawa rządzące tym rynkiem. Chodziło o pokazanie w jakim celu firmy stosują reklamy oraz w jaki sposób promocja wpływa na zachowanie nabywców, czyli m.in. dzieci i młodzieży. Najwięcej emocji i gorącą dyskusję wzbudziło tworzenie sloganu reklamowego.
Zajęcia prowadziła doc. dr inż. Elżbieta Wolanin-Jarosz z Instytutu Ekonomii i Zarządzania PWSTE.
Kolejne wykłady Uniwersytetu Dziecięcego odbywają się dziś. Tematem będą atrakcje turystyczne regionu.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Blanka weźmie udział w "TzG"? Krótki komentarz jest bardzo wymowny
- Golec posyła gorące spojrzenia rozgogolonej Roksanie Węgiel. Mina jego żony to hit!
- Andrzej Sołtysik przeszedł na islam! Oto, co potem zrobił z chrztem własnego dziecka
- Co się dzieje z Margaret? Oko czerwone, krzyż na piersi... Niepokojące!