Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

PKP Intercity zapłaci pasażerom za spóźnienia

Łukasz Solski, intercity.pl
Zmiany obowiązują od 3 grudnia br.
Zmiany obowiązują od 3 grudnia br. Archiwum/Łukasz Solski
Za spóźnienie wynoszące od 60 do 119 minut pasażer będzie mógł otrzymać odszkodowanie w wysokości 25 proc. ceny biletu, jeśli pociąg opóźni się ponad 120 minut będzie to 50 proc.

PKP Intercity wyraźnie podkreśla, że według unijnych przepisów rekompensata zostanie wypłacona w momencie, jeśli jej wartość wyniesie nie mniej niż 4 euro. Musimy posiadać także zakupiony wcześniej bilet.

Reklamacje można składać w każdej kasie biletowej upoważnionej do sprzedaży biletów PKP Intercity.

Jeśli podczas zimy pociąg będzie opóźniony, co najmniej 30 minut, pasażerowie otrzymają ciepłe napoje.

- Podróżni będą mieli również możliwość przesiadki - bilety będą honorowane przez innych przewoźników. W sytuacji nieprzejezdności linii kolejowych, spółka uruchomi komunikację zastępczą dla podróżnych - czytamy w komunikacie PKP Intercity.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24