Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Mieszkańcy chwalą nowe gadżety promocyjne Rzeszowa

Bartosz Gubernat
Magnetyczny stojak na spinacze biurowe.
Magnetyczny stojak na spinacze biurowe. Archiwum Urzędu Miasta Rzeszowa
Według czytelników Nowin ładowarka do telefonu zasilana słońcem i komputerowy podgrzewacz kubków to ciekawe gadżety promocyjne.

- Aby gadżet reklamowy wypełnił swoją misję, musi być funkcjonalny. Wtedy obdarowany zatrzyma go dłużej niż miesiąc. Dlatego kubek termiczny - TAK, kredki - TAK, pendrive - owszem TAK, ale wymiarowy, dający się łatwo schować np. w portfelu. W kształcie karty kredytowej z charakterystycznymi dla Rzeszowa miejscami, jak fontanna czy kładka - pisze na forum nowiny24.pl @Dorota.

Propozycje nowych materiałów promocyjnych Rzeszowa w ubiegłym tygodniu przedstawiła wrocławska firma CzART, która przez ostatnie miesiące szykowała aktualizację strategii promocji Rzeszowa. Zdaniem specjalistów miasto musi w dalszym ciągu promować się jako stolica innowacji, a żeby działania były skuteczne, powinniśmy wyjść z informacjami na zewnątrz. Konieczne jest także przygotowanie nowych, innowacyjnych gadżetów reklamowych.

- Proponujemy np. ładowarkę solarną do telefonu komórkowego. To gadżet, który byłby przydatny np. turystom. W razie potrzeby nie musieliby szukać dostępu do prądu - mówi Michał Dobrowolski z agencji CzART.

Oto gadżety, którymi promować ma się Rzeszów [ZDJĘCIA]

Autorzy nowej strategii podkreślają, że miasto powinno w dalszym ciągu promować się Doliną Lotniczą, która znakomicie wpisuje się w hasło promocyjne "Rzeszów Stolica Innowacji". Dlatego wśród gadżetów dominuje tematyka lotnicza. W kształcie samolotu jest pendrive, wentylator biurowy podłączany do komputerowego portu USB czy magnetyczny stojak na spinacze biurowe. One same także mają być gięte w kształt odrzutowców. Dla smakoszy kawy proponowane są specjalne podgrzewacze. Biurowy, zasilany z komputerowego portu USB i przenośny wraz z kubkiem termicznym, podłączany do gniazda zapalniczki samochodowej. Całość uzupełniają kredki w ekologicznym, tekturowym opakowaniu i długopisy wykonane z papieru z recyklingu.

Propozycję nowych działań promocyjnych miasta jako pierwsi podczas ubiegłotygodniowej sesji poznali radni. Do gadżetów nie mieli uwag, zwracali uwagę przede wszystkim na brak informacji turystycznej w językach obcych.

- Jeśli tego nie zmienimy, Rzeszów pozostanie miastem na jeden dzień, nikt nie zostanie tu na dłużej - uważa niezrzeszona Marta Niewczas.

Michał Dobrowolski odpowiada, że zgodnie z nowymi wytycznymi materiały mają być tłumaczone na języki angielski, niemiecki, francuski, chiński i ukraiński.

- Jeśli podczas czerwcowej sesji radni uchwalą strategię, będziemy ją realizować. Nowe gadżety zamówimy, ponieważ świetnie wpisują się w nasza markę - zapewnia Piotr Mamczur z wydziału promocji Urzędu Miasta Rzeszowa.

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24